vineri, 23 octombrie 2009

"Vino să străbatem veacul dintre ochii mei şi-ai tăi,fiecare clipă este unică în felul ei,Vino-n clipa cea de faţă,Nu se va mai repeta,Ce va fi să fie mâine,Mâine vom vedea.."

Nuş ce mama dracu am setat pe aci de mi apare automat ce e mai sus înainte să scriu ceva şi nuş de unde să scot..

Sunt o inconştientă iresponsabilă care îşi cumpără blugi mărimea XS :)))) a...pentru că stau să frec netu' ăsta care oricum merge ca pula,în loc să mă apuc de redactat teoria ptr. licenţă :( OOOfff.........:(
A fost odată o poveste ştiută numai de bătrâni.De fapt,a fost creată acum o săptămână de un prieten,dar povestea începe cu "a fost odată o poveste ştiută numai de bătrâni"...şi este vorba despre un om cu mâini de vioară care s-a îndrăgostit de o pasăre mică si vioaie. Astea sunt personajele fictive,dar ele există totuşi ,pentru că dacă nu existau,atunci cum ar putea urmatorul scurt dialog să existe ?? (dialogul chiar există !)
"- De ce nu rămâi să mă nasc?
- ... Pentru că trebuie să ajut pe altcineva să crească..."

2 comentarii:

  1. Sunt o inconştientă iresponsabilă care îşi cumpără blugi mărimea XS.

    ce fain suna chestia asta :X ma face sa ma simt mandra ca si eu sunt la fel =))

    RăspundețiȘtergere

Ce va fi să fie mâine,Mâine vom vedea:)