joi, 22 octombrie 2009

Blog absolut deloc interesant.Nu glumesc

Nu folosesc psihologia inversă.Nu ma pricep în ale psihologiei :D
Băt ai rili dont ghiv ă fac dacă am sau nu uaciărs or comenţ!
Io l-am creat dintrun impuls,că aşa-mi stă-n fire,scriu aici din plictiseală şi neseriozitate şi nu vreau să îmi aud comentarii GEN "atunci şterge-l" , " de ce l-ai mai făcut?", "eşti degeaba", "ce vrei sa arăţi" sau altele de GENul :D .Ştiu toate astea şi repet îNCĂ O DATĂ :D : NU MA INTERESEAZĂ!
poooonCT.
:)
De fapt scriu pentru că-mi place sa văd cum apar literele unele lângă altele cu viteza impusă de degetele mele,scriu ptr. că-mi plac Italic-ul şi Bold-ul şi in general forma literelor.
Hihi !
Reclamă la blog : Ăsta e un blog de căcat! (ieeei.pot folosi cuvinte precum căcat,pişat,pulă,pizdă???=ok,sună urât rău ultimele 2 cuvinte,yuck-cum am putut scrie aşa ceva? Nu-mi permit sa şterg,căci daca le rosteam,nu puteam să le reînghit) Nu primesc ban sau alde d-astea? =)) Şi ce dacă exagerez! Pân' la urmă fiecare scrie ce vrea curu' lui pă blogu' lui!
poooonCT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce va fi să fie mâine,Mâine vom vedea:)