vineri, 23 octombrie 2009

"Postează cât mai mult ca să am ce citi mâine". Zâmbesc

Ceva urât,ceva frumos.
Hei. Pentru mine,a posta pe un blog înseamnă să scrii absolut CE.VREI.TU.! În consecinţă,EXACT asta fac:)
Şi cum nu am fost şi nu sunt fană www.blogger.com sau www.wordpress.com sau www.maiştiueuce.com ,o sa Fuck ce vreau(aşa ca-n melodie) :p
Boooon...anterior a fost ceva urât (poate şi amuzant),acum urmează ceva frumooos ...că aşa-s eu drăguţă chiar dacă nu par:D
Chiar m-a lovit inspiraţia.entuziasmul.curiozitatea despre cine ar putea citi ce mănânc io pe aici în afar' de Andreea, haha ;)
Lalalalalallalalalla..sughit! Poate e el,sau poate e alt el!
Ce vroiam sa scriu..nuş..stai sa caut prin telefon...
[pauză]

"Nu toti sunt născuţi pentru a conduce"-ea se referea la şofat(Dreea),dar prin extindere ia să ne gândim : a conduce- o echipă, un proiect,o organizaţie, o ţară (ce bine ca înca nu dormi Andreio că ştiu ca tastele mele sună naşpa rău când vrei să adormi:) ). A-ţi conduce viaţa, a conduce viaţa altuia. A conduce o babă pe ultimul drum, Eh,te-ai prins de asocieri.Hai mă ca dacă vreau,pot! :D

Uuuuh....de când ştiu melodia asta,abia azi am ascultat versul "
If the devil is six...than god is seven! than goood is seven! ..than god is seven..this monkey's gone to heaven,this monkey's gone to heaven.." :)



Un comentariu:

Ce va fi să fie mâine,Mâine vom vedea:)