vineri, 23 octombrie 2009

Oamenii serioşi scriu puţin şi frumos

(na c-am şters-o de data asta :p)

..oamenii neserioşi scriu mult şi prost!



:)


"- Dumneata crezi că există dumnezeu.şi eu la fel. Atunci dumnezeu există pentru noi, dar dacă cineva nu crede în el, asta nu înseamnă că El ar înceta să existe, şi nici că omul care nu crede greşeşte.
- Atunci dumnezeu e limitat la dorinţa şi posibilităţile omului?
- Unde vei dori să Îi vezi chipul,acolo îl vei vedea. Iar dacă nu vrei să îl vezi,nu-i nimic,atâta timp cât Lucrarea ta e bună. "

" Omul (NU)[ am pus în paranteză "nu-ul" fiindcă eu cred ca nu e corect spus "nu...niciodată"] poate înceta să viseze niciodată. Visul este hrana sufletului, aşa cum mâncarea este hrana trupului. De multe ori, de-a lungul existenţei noastre, ne vedem şi ne vom vedea visele năruite şi dorinţele frustrate,dar Trebuie să Continuăm să Visăm,altfel sufletul moare iar forma Dragostei nu mai pătrunde în el.
Lupta Dreaptă se poartă în numele viselor. Când acestea explodează în noi cu toata vigoarea, în tinereţe avem mult curaj dar încă n-am învăţat să luptăm... după multă caznă, învăţăm să luptăm dar atunci nu mai avem curajul. De aceea ne întoarcem împotriva noastră şi ne luptăm cu noi înşine,ajungând să ne fim propriul duşman. Zicem că visele noastre erau infantile, ori imposibil de realizat,sau rodul necunoaşterii realităţilor vieţii. Astfel, ne înăbusim visele pentru că..ne e frică să luptăm în Lupta Dreaptă." -Ok, concluzia mea : Luptă încă din tinereţe de când începi să construieşti visele în mintea ta,chiar dacă nu ştii să lupţi,pentru ca învăţatul Luptei se face luptând. Nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce va fi să fie mâine,Mâine vom vedea:)