luni, 14 decembrie 2009

WTF?? Românii nu mai au ce mânca??

Tocmai ce aud la Obserbator o ştire care sună cam aşa : nu trebuie să mergeţi în restaurantele de specialitate ca să puteţi mânca delicatese precum COADĂ de CROCODIL la tavă sau ANTILOPĂ la grătar, le puteţi cumpăra de la magazinele şi pieţele de specialitate. Frateeee !!!!!!!!Mă scârbeşte, indignează şi uimeşte ce aud!! Aaaa, am uitat de struţ!!!! Cum pula mea?? Deci nu mă pot abţine să nu scriu aşa ceva, să îmi vărs nervii!!! Nu le e de ajuns că taie vaci,porci,căprioare şi alte animale, acuma încep cu crocodili şi antilope şi struţi?? Şi mai mult, se plâng că " la noi încă nu există o crescătorie de struţi" ; abia aşteptaţi voi, ca să îi macelăriţi, fir-aţi ai drrracului să fiţi de fomişti!!!!

Şi nu, încă nu m-am calmat!!

...acum mi-ar plăcea să fi avut canibali printre noi! Să le fie mâncaţi ăstora care ucid aceste animale, mebrii familiei!!!! 'mi-aş pula să îmi bag în căcat prost de român lipsit de originalitate, creier şi conştiinţă.
Pfuaaaiii ! Şi io care încă sper şi cred într-un ceva frumos care mai există în ţara asta, la oamenii ăştia..sper să mai sper.


2 comentarii:

  1. O, misto, inca un blog cu pule ca cel a lui Horhhe (http://www.pozaruamator.blogspot.com/)si de data asta de la o persoana feminina... Yes! Asa romanilor bagati-va pula in cine si ce au facut tara de cacat! Abia astept urmatoare postare. Multa Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) multam pt sinceritate si ..apreciere, ca sa ii spun asa..insa am senzatia ca te astepti ca eu sa mai postez in genul, dar nu e cazul pt ca eu ma exprim asa cand sunt nervoasa/ hiperactiva:D Nu chiar tot timpul,,,daca ai citit si celelalte bloguri..:D
    si am citit blogul lui horhe si mi-a placut mult.
    Io scriu ce imi trece prin cap si cand ,in momentul respectiv...nu stau sa ma gandesc dinainte.
    Merci pt interes.
    have a nice day.

    RăspundețiȘtergere

Ce va fi să fie mâine,Mâine vom vedea:)