marți, 15 decembrie 2009


Uuuu iuiuiuiuiuuu iiiiiaaaauuuaiaiiaaaa!!!!!!!!!!!!! Mă apucă din senin!! CRed că e o scleroză roză timpurie sau e dezechilibru psihic! Neah...n-am eu norocul să fiu declarată nebună ca să nu îmi pot asuma responsabilităţi şi discernăminte!! Sunt doar hiperactivă !!!!!! Mă ia acuma aşa o stare din aia supeeeeer pozitivă şi veeeerriiiii heeeaaapiiii !!! De-mi vine să vă pup pe toţi dar îmi e lene să mă ridic de pe scaun să încep cu Vivi şi Dreea! :)) Cred că sunt hiperactivă statică,aştept să veniţi voi la mine, cum aşteaptă Iisus copchiii!:))
Am poftă de un Corrido cu fetili, am poftă să ies în zăpadă acum, sau mai bine să înceapă să ningă deasupra mea în timp ce eu stau şi mă manifest în scris pe blog!! Dacă nu s-ar fi inventat blog-uitu' cre'ca explodam! Ce făceam dacă ţineam în mine?? CUi mă mai descărcam fără să îl stresez?? ă???...
Sau mă duceam să mă cac. Trebuie să mai beau nişte Iaurtul meu fin de la Tnuva.
Io nu am inspiraţie din aia mişto, io am inspiraţie din asta. "Dacă mai faci dîn-alea, fac şi io dîn-astea" sau ceva de genul =)) hahahah..
Concluzia: .
Dar poate nu o să îmi convină concluzia asta în viitoru' apropiat şi o să o schimb. Măcar ea să pară că e inteligentă.
Pis on evribadi.
>:D< \:D/ :X

4 comentarii:

  1. chiar ca statica. Iti manifesti hiperactivitatea intr-un mod bizar. WTF??? GO OUT...fa un om de zapada, cumpara-ne un corrido!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca bizar e cuvantul. cred ca in interior e mai bine zis ;))
    oricum mi-a trecut starea,stiam ca se va duce repede,poate de asta nici n-am lasat-o sa se vada.

    RăspundețiȘtergere
  3. data viitoare cand te apuca starea asta...trage-ma de maneca. vin eu cu initiativa :)

    RăspundețiȘtergere

Ce va fi să fie mâine,Mâine vom vedea:)